We wrześniu 2015 roku miała miejsce konferencja cPanel Conference w Denver, gdzie firma Weebly udostępniła wyniki swoich badań dotyczących tego czy w dzisiejszych czasach, w biznesie strona internetowa to konieczność.
Wyniki mówią jednogłośnie – 58% procent ankietowanych nie ufa firmom nieposiadającym stron WWW. Ponadto przeważająca większość, bo aż 98% twierdzi, że profile w serwisach społecznościowych nie zastępują strony internetowej. 75% ankietowanych stwierdziło, że bez pomocy specjalistów nie jest w stanie samodzielnie stworzyć własnej strony internetowej.
Jak widać strona internetowa jest bardzo istotnym elementem prowadzenia biznesu w dzisiejszych czasach. Poza szybkim uzyskaniem informacji o ofercie czy namiarach na daną firmę jest również sposobem prezentacji, swoistą wizytówką, której odpowiedni przekaz ukierunkuje klienta na skorzystanie z naszej oferty. Niegdyś wariant prestiżowy, dzisiaj konieczność, której brak na starcie często dyskwalifikuje, a przynajmniej w olbrzymim stopniu zmniejsza szanse w walce z konkurencją. Internet to dzisiaj najlepszy sposób na pozyskanie nowych klientów. Internet to codzienność. Nie tylko w domu, przy komputerze. Smartfony, darmowe hot-spoty, transfer za grosze. Dzieci w szkołach podstawowych uczące się na tabletach.
Jeżeli jeszcze to do Ciebie nie dotarło to przegrałeś. Jeśli Twoja strona internetowa pamięta jeszcze ortalionowe dresy to przegrałeś. Jeśli jesteś w tych trzech czwartych, które nie potrafią samodzielnie stworzyć i obsługiwać strony firmowej to jeszcze masz szansę. Ale jeśli szkoda Ci środków, żeby zainwestować w ten bezspornie konieczny i najskuteczniejszy sposób promocji, to zgadnij co…?
A jeśli już zdecydujesz się wygrywać to wykup hosting w naszej firmie, abym mógł pogratulować Ci kolejnego sukcesu 🙂
Strona internetowa kluczem do zaufania klienta
