Strona internetowa kluczem do zaufania klienta

We wrześniu 2015 roku miała miejsce konferencja cPanel Conference w Denver, gdzie firma Weebly udostępniła wyniki swoich badań dotyczących tego czy w dzisiejszych czasach, w biznesie strona internetowa to konieczność. Wyniki mówią jednogłośnie – 58% procent ankietowanych nie ufa firmom nieposiadającym stron WWW. Ponadto przeważająca większość, bo aż 98% twierdzi, że profile w serwisach społecznościowych […]
Czytaj więcej →Zabezpieczenia cz III

Ogranicz dostęp do panelu logowania Panel logowania jest niemal najważniejszą częścią Twojej strony, ponieważ to on prowadzi do panelu zarządzania. Ograniczenie dostęp do tych paneli może w znacznym stopniu zabezpieczyć Ciebie i Twoich odwiedzających. Jakiś czas temu poruszaliśmy na blogu ten temat. Możemy w prosty sposób zablokować dostęp do panelu logowania określając listę adresów IP, […]
Czytaj więcej →Zabezpieczenia cz II

Używaj wtyczek i motywów tylko ze sprawdzonych źródeł Oficjalne motywy i wtyczki znajdziemy na stronie WordPress.org Większość z nich deweloperzy udostępniają nam w wersjach darmowych. Mimo tego, że ich rozszerzone wersje faktycznie posiadają więcej możliwości, mniej wymagający użytkownicy nie będą mieli potrzeby inwestowania w nie. Przed instalacją wtyczki na naszej stronie należy w pierwszej kolejności […]
Czytaj więcej →Zabezpieczenia

W dobie komputerów i smartfonów hakerzy stali się naprawdę dużym zagrożeniem. Odpowiednie zabezpieczenia nie są już możliwością, lecz wymogiem! Handel danymi osobowymi kwitnie, nic więc dziwnego, że nasila się ilość osób i sposobów przez które ci mniej ostrożni tracą czas oraz pieniądze. Dostęp osób nieautoryzowanych do naszej strony nierzadko kończy się stratą czasu w postaci […]
Czytaj więcej →Podstawy prowadzenia udanej kampanii marketingowej w Mediach Społecznościowych

Nie jest tajemnicą, że niemal wszyscy korzystają z mediów społecznościowych. Od dzieci z podstawówki do lokalnego sklepu ze słodyczami, a nawet Prezydenta Polski. Media społecznościowe wykorzystywane są do dzielenia się swoimi ideałami, pomysłami, do promowania produktów czy łączenia ludzi. Żeby to czym się dzielisz było dobrze odbierane w mediach społecznościowych musi być wartościowe i przede […]
Czytaj więcej →Polityka cenowa firm hostingowych

Zdecydowałem się napisać ten artykuł ze względu na to, że coraz częściej spotykamy się z opinią, że ceny naszych planów hostingowych są podejrzanie niskie. O nie moi drodzy – one są po prostu normalne. Niektóre firmy stosują praktyki promocji w pierwszym roku, inne używają drobnego druku, czy podają cenę brutto dopiero po dodaniu planu do […]
Czytaj więcej →